oldal nyomtatása

Reklamációkezelés

Reklamáció- és töréskár kezelési folyamatok:

Töréskárból adódó reklamáció esetén: a reklamáció tényét a területileg illetékes Vevőszolgálati kollégának kérjük közvetlenül és haladéktalanul bejelenteni, illetve továbbítani.

Töréskár bejelentő űrlap

Minden más, BMI Bramac és BMI Villas termékekkel kapcsolatos reklamáció esetén: a reklamáció tényét Dudás Ildikó reklamációs ügyintéző kolléganőnknek kérjük közvetlenül és haladéktalanul bejelenteni, illetve továbbítani (ildiko.dudas(at)bmigroup.com).

Reklamáció bejelentési űrlap

 

A reklamáció bejelentését minden esetben az adott reklamációs űrlapon kell jelezni, a szükséges dokumentumok csatolásával. Kérjük ezek azonnali benyújtását a reklamáció bejelentésével egyidejűleg. Hiányosság esetén, kollégáink a reklamáció elsődleges benyújtójától kérik be a hiányzó dokumentumokat, melyek beérkezéséig a reklamációs ügyintézés nem indul el.

Bramac Központ

Bramac Kft.

Házgyári u. 1.

8200 Veszprém

Magyarország

Telefon: 88/590-891

Fax: 88/590-893

E-Mail: infohu(at)bmigroup.com

Web: www.bramac.hu

A veszprémi szállítási iroda nyitvatartási ideje: hétfő-péntek 8.00 - 16.00

Lépjen kapcsolatba velünk

Kérdése van? Keresse tanácsadóinkat, tetõfedõinket, kereskedõ partnereinket, vagy kérjen ingyenes ajánlatot!